mandag den 9. september 2013

Nu kan vi gå i bad indendørs!

Ja, ja. Der mangler stadig et vindue, der står byggerod i vindueskarmene, men nu har vi indendørs bad igen på Ruevej. Der er endda dobbelt op på bademuligheder.
 Hvad siger I til et lækkert karbad. Med løvefødder og gesvejsninger. Det bliver så godt at ligge og kigge ud på haven mens man leger rosin i badekarret.
 Og bruseren virker også. Den glade bygmester (sømanden) har afprøvet den nye bruser. Rainshower here I come. Lige så snart jeg har postet dette indlæg, skal jeg også ud og afprøve et indendørs bad. Det er ved at være et par måneder siden vi sidst har badet inde i huset.
Det fine toilet og badekarret, men prøv lige at tjekke de smukke fliser. Per har helt sikkert fortjent de øl der står i vindueskarmen! Hold op hvor har han knoklet. Der mangler stadig skabe, håndvask og diverse finesser, som toiletrulle-holder m.m. men hvor er han kommet langt. Vi prøver at holde det hele i en lidt gammeldags stil der passer til vores hus, der er fra 1827. Måske skulle vi bare have haft et das i gården hvis det skulle være helt autentisk, men vi vil nu alligevel gerne have lidt moderne komfort, men gerne med et lidt gammelt udtryk. Jeg synes det ser så godt ud. Jeg var lige ved at tude af glæde, da jeg så meget sømanden havde nået i dag, og kunne se hvordan de ting vi har gået og planlagt så længe kommer til at se ud i virkeligheden. 
Jeg sidder og nynner "gå glad i bad" og jeg er på vej. Om 3 minutter står jeg under bruseren.

3 kommentarer:

  1. Ja nu er der lys for enden af tunellen.
    Der mangler faktisk en del, men nu kan man se meningen med ideerne.
    Og det der regnvands brus giver rigtig dejligt meget vand.

    SvarSlet
  2. Ja uha det var dejligt. Sagde den nyvaskede husmoder.

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg har søgt over alt efter de samme fliser, til mit badeværelse :) Hvor har du fundet dem?

    Mange hilsner
    Cecilie

    SvarSlet

Skriv endelig en lille hilsen. Det er altid hyggeligt at høre fra jer.