mandag den 3. juni 2013

Grill og bad i haven.

Så fik vi endelig taget os sammen til at grille for første gang i år. Jeg havde marineret et kalkunbryst i soya, hvidløg, chili, citronsaft, rørsukker og østerssovs hele eftermiddagen, og det blev grillet med et par røgbriketter i en god times tid. Dertil grillet brød med hvidløg, olivenolie og flagesalt, forårsløg med smør, citron og krydderurter, og champignoner med olivenolie, hvidløg og salt. 
 Normalt synes jeg at kalkun er en ualmindelig trist spisefugl. men sådan et bryst på grillen er ikke værst. 
 Efter middagen besluttede jeg mig for at jeg trængte til et bad. Jeg har været i gang i haven det meste af dagen, så der var en del støv der trængte til at blive skyllet af.
Se selv. Man kan sagtens tage både sol og bad samtidig. Det er faktisk ret dejligt, men på den anden side, så glæder jeg mig også til at vores badeværelse bliver lige så lækkert, som vi har drømt om i 10 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en lille hilsen. Det er altid hyggeligt at høre fra jer.