tirsdag den 9. april 2013

Der var engang en gang part 3. Final Cut!!!

Manden er ved at være færdig....helt færdig. Ja, han er træt som efter et marathonløb, men nu mangler der kun hylder i et par enkelte skabe. Mutter her har gået og sat ting på plads i dag og glædet mig over gensynet med alle de køkkenredskaber der var stillet i skammekrogen, mens gangen blev bygget om. 
 Mod haven.
Rugeæggene står på skrå i vindueskarmen, og krydderurterne luner sig i solen.
 Mod badeværelset.
Det er her der lige mangler et par enkelte hylder, men de kommer op i løbet af i dag eller i morgen.
Ind mod køkkenet.
Flere æg, men disse er til konsum. De to høje skabe indeholder det nye okker-filter. Tænk engang. Nu er vores vand helt klart og smager af...ingenting! Lidt underligt at skulle vænne sig til en ny smag af vand. Den ældste af de langhårede drenge mente, at nu smager vandet da som at række tungen ud af vinduet. Men sådan skal vand jo vist smage. Jeg er bare så glad for mit nye bryggers med masser af skabsplads. Jeg vidste slet ikke hvor meget jeg har savnet sådan et rum. Jeg er vel nok heldig, at jeg er gift med sådan en dejlig handy-man, der gider lave det til mig. Men det er nu overordnet set et utrolig forbedring af huset, og sikkert også af sundheden på matriklen.

1 kommentar:

  1. Ja det er dejligt at være ved vejs ende og resultatet er jeg ret glad for.
    Så håber jeg bare at tredje gang var lykkens gang, sådan rent angående at tage stigrøret ud af hydrofor beholderen, men det vil de næste par dage vise.

    SvarSlet

Skriv endelig en lille hilsen. Det er altid hyggeligt at høre fra jer.