mandag den 13. maj 2013

Live fra hønsegården

Jeg blev kontaktet af P4-Fyn angående æggeaktionen. Vi lavede en aftale om at de skulle komme ud og interviewe mig her til eftermiddag. Og pludselig stod der en sendevogn på gårdspladsen, og med en mast så høj, så den ragede op  til toppen af flagstangen. Den kunne slet ikke nå med på billedet.
Journalisten var meget sød og stillede mange spørgsmål. Hun var lige så forundret som det fleste andre jeg har mødt, over de tåbelige regler vi har og er ved at lave her i lille forbuds-Danmark. Jeg var ret nervøs, men jeg håber jeg fik sagt det der skulle til. Der blev sendt live fra hønsegården i regnvejr, og hønsene gokkede i baggrunden og jeg skulle gå rundt og fodre og samle æg. 
Jeg har hørt nogle af de andre indslag om vores æg-tion, der har været på forskellige radiostationer i dag, og jeg er vildt imponeret over så professionelt  mine hønsekolleger rundt omkring i det ganske danske land forklarer sig. Nu må vi håbe at vi endelig får nogle regler som vi kan forholde os til. Vi har da opbakning rigtig mange steder, kan jeg mærke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en lille hilsen. Det er altid hyggeligt at høre fra jer.